Sunday, June 8, 2014

Sayang anak mama

Assalamualaikum..harini ada sikit mood nak update blog aku yang dah lama sunyi ni...bukan xda masa nak update tapi aku sangat malas nak menaip..hihi..
syukur alhamdulillah aku berterima kasih pada Allah swt sbb mengurniakan rezeki kesihatan yang semakin baik untuk aku dan zuriatku didalam rahim ni...daa lima bulan 3 minggu da anak mama semakin membesar dalam rahim mama ni....
setiap hari merupakan hari yang sangat bahagia bila anak mama ni akif bergerak didalam ni...mama ngan abah suka sangat bila baby mama ni bagi tindak balas bila mama ngn abah sembang2 dengan dia...
.mama dan abah bharap kamu dapat merasai kasih sayang kami dari awal lagi sayang...mama sentiasa doakan kesejahteraanmu sayang....mama abah sayang baby ..





doa untukmu anak...

-بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Ya Allah, peliharalah anakku selama ia berada di dalam perutku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepadaMu dan kepada rasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudahdan selamat. Ya Allah, jadikanlah dia sihat yang sempurna dan berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya sihatkanlah badannya dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan Hadis dengan berkat Nabi Muhammad s.a.w dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam"

. اَمِين يَا رَبَّ الْعَالَمِيْن


No comments: