Tuesday, June 24, 2014

selamat hari lahir


23/06/1989 ~ 23/06/2014

SELAMAT HARI LAHIR PUAN SHAHIRAH BINTI SHARUDDIN ;)

Alhamdulillah kelmarin umur aku dah genap 25tahun...dah 25tahun aku menumpang di bumi Tuhan ni..aku bersyukur padaMu Ya Allah kerana memberi peluang pada hambaMu ini merasa kehidupan sebagai seorang anak, isteri, menantu, dan bakal mama!

tahun ni aku rasa ulang tahun kelahiran yang sangat istimewa sebab keadaan diri aku yang berbadan dua ni..baby pula macam tau2 saja hari lahir mama dia.hihi...bukan main lagi dia bergerak aktif dalam ni...seolah2 ucap hepi beday mama!! hihii tersenyum aku sepanjang hari bersama suami tengok perot bergerak2 kerap lak tu hekhek :p

eh``
xlupa juga besday aku kali ni juga merupakan ulang tahun kelahiran pertama aku sebagai isteri pada encik amar yassir...tima kasih abang...sbb wish besday ayg orang yang pertama...(msti la orang pertama sebab dok dalam satu rumah) hahaa...tima kasih juga hadiah telekung dan power bank untuk ayang...telekung semperna ramadhan nak mai ni in shaa Allah.. (semoga abg beroleh pahala dgn itu syg)...power bank pula untuk kegunaan masa perjalanan jauh bila baik penang...10jam..asyik abis bateri je..:( tima kasih abang sebab selalu fikir pasal keselesaan isterimu ini (ada rezeki lebih dapat lerr katanya) hihihi tapi...besday abang ayang xbagi apa pun..kalu nak bagi boleh tapi ayang kena minta duit kat abang jugak! sbb ayang kan xreja...hukhukhuk :( (ckup la hadiah baby dalam ni..tunggu bulan seploh k!! :p


terima kasih!

beribu-ribu terima kasih pada semua insan2 yang memberi ucapan melalui fb,msj,wasap, dan wechat "selamat hari lahir" dan doa2 dari kalian semua...Amin ya Rabb...semoga doa dari orang sekeliling aku dikabulkan Allah swt...(^_^)

ucapan yang sangat istimewa bagi aku adalah dari ibunanda tersayang...melalui mesej hp :;" selamat hari lahir semoga selamat semuanya.bertambah kekuatan iman, bertambah kekuatan kualiti kerja2 amalan untuk Allah seikhlas mungkin"

Allah...terharunya anakmu ini.. :'(

Ya Allah..berkatilah umurku selama mana engkau mengizinkan aku bernyawa dimuka bumiMu ini...kurniakan 
aku keimanan dan kesihatan yang baik untuk beribadah kepadaMu dengan sempurna..aminn








No comments: